Przedstawiamy państwu pięknego amerykańskiego coupé, samochód, za którym wszyscy się oglądają Chevrolet Camaro SS.
Nasz model jest to szósta generacja tego kultowego auta, względem poprzedniego modelu jest on nie znacznie krótszy, węższy i niższy. Ale co najważniejsze jest także lżejszy dzięki aluminiowej konstrukcji aż o 90KG względem poprzedniej wersji. Za płytę podłogową posłużyła nowej generacji GM Alpha, którą także wykorzystywany w niektórych modelach Cadillaca. Samochód znajduje się w segmencie D jako pony car. Sprzedaż tego potwora była także prowadzona na terenie Europy na wybranych rynkach, ale w roku 2019 została zakończona ze względu niespełniania norm emisji spalin.
Prezentowany przez nas egzemplarz jest z 2016 roku i jest napędzany V8 z krwi i kości o pojemności 6.2L generującym moc 455KM i 617Nm momentu obrotowego co czyni go najmocniejszym seryjnie produkowanym Camaro SS w historii. Napęd oczywiście jest przekazywany na tylną oś.
Poza legendarnym już silnikiem 6.2L od koncernu General Motors auto posiada automatyczną 8-biegową skrzynię automatyczną. Zawieszenie tego rozrabiaki także nie jest zwykłe oraz niezawodnym napędem auto posiada także zawieszenie regulowane pneumatycznie. Kierowca może wybrać tryb komfortowej jazdy i ekskluzywnie pokonywać kilometry, jak i wybrać tryb dynamiczny, który usztywnia oraz obniża pojazd i pozwala poczuć jedność z autem podczas szybszej jazdy.
Nasze Chevrolet ma 19″ felgi aluminiowe zbliżone wzorem do oryginalnych z oponami letnimi.
Hamulce takiego potężnego auta również muszą być efektywne, seryjne 4-tłoczkowe zaciski Brembo z przodu a rozmiar tarczy teraz to 345 mm, która dodatkowo jest nawiercana i nacinana firmy polecanej i dobrze znanej fanom Camaro.
Zawieszenie tego auta jest również przemyślane o wyrafinowanej konstrukcji, z przodu mamy kolumny MacPhersona o specyficznej podwójnej konstrukcji przegubów kulowych. Niesamowite jest tylne zawieszenie, które przy każdym kole posiada po 5 wahaczy (jak w Audi A6). Dodając do tego amortyzatory o regulowanym stopniu tłumienia (Magnetic Ride Control) dostępne tylko w wersji SS mamy auto które doskonale się prowadzi.